13. maaliskuuta 2014

Helsinki Horse Fair- Messut 8.3.2014

Nyt vihdoin ja viimein sain tämänkin postauksen julkaistua! Unohdin edellisessä postauksessa mainita, että olen alkanut ratsastamaan Onnia sileällä raskaammin, jottei se ole sitten esteillä niin vahva. Eron huomasi heti, kun olin muutaman päivän ratsastanut raskaammin heppaa sillä se ei ole ollut enää ollenkaan vahva edestä eikä ole vienyt mua. Eilen oli taas estetunti, jossa pääsin hyppäämään yksin. Se teki tosi hyvää sekä mulle että Onnille. Onni kun on alkanut "jännittää" yksin maneesissa ratsastamista. Se huutelee kokoajan muille sekä heppa haluaisi vain tuijotella ovea. Mutta eilen sitä ei haitannut ollenkaan yksinolo, no kyllä se muutamat kerrat huuteli. Hypättiin aika paljolti tekniikkaa eikä esteet olleet kuin maksimissaan 90cm. Kuitenkin se riitti tällä kertaa oikein mainiosti. Teppo sanoi mulle myös, että mä olen ottanut taas yhden askeleen eteenpäin ja musta huomaa sen ettei mua jännitä enää niin paljoa vaan pystyn keskittymään ja rentoutumaan selässä! Hän myös sanoi, että eilinen treeni oli ehkä paras treeni pitkään aikaan. Mutta omasta mielestäni osa syy siihen oli, että mun ei tarvinnut kokoajan käskeä Onnia liikkumaan eteenpäin vaan jouduin pidättelemään sitä! Yhdessä videossa kuuluu, kun Teppo sanoo Onnista, että sehän on ihan villi! :D Onnin eteenpäinpyrkivyys oli mukavaa vaihtelua sen laiskuuteen.

Lauantaina suuntasimme heti kello 10 Helsingin Messukeskukseen ja siellä järjestettäviin Horse Fair-messuihin. Messut olivat todella kivat ja paremmat kuin pari vuotta sitten. Näytille asettajia oli paljon enemmän ja tarjontaa samaten. Tai ehkä se vain tuntui pitkän ajan jälkeen paremmilta. Estekilpailukin oli hyvä ja ratsastajat samaten. En saanut estekilpailusta kuin 2 onnistunutta kuvaa, mutta poliisihevosnäytöksestä sain muutamia suht onnistuneita. Kuvien värit olivat aika haaleita ja kaikki oli aika tärähtäneitä jostain kohti. Paljon tuttuja nähtiin ja ostettiin tavaraa, taas kerran. Olisi varmaan ollut parempi ratkaisu jättää lompakko kotiin! Kävimme myös Kuva ja Kamera- osastolla sekä Kunto-osastolla. Myös kerran jonossa takanani seisoi Jone Nikula!
 







Tuomisina messuilta oli Animon housut, Equilinen huopa ja huppu kisoihin, Kingslandin sukat, Magic Brush-harja liilan värisenä, mutta siitä ei ole kuvaa, sekä Roeckl hanskat rikkinäisten tilalle.
Animo housut, Reunos

Equilinen flättäri + korvahuppu, Reunos

Kingsland sukat, Reunos


Roeckl hanskat, Reunos


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti